2015. április 26., vasárnap

Porsche 914 5 sebességes váltó HA bogár Trike Hibás

Porsche 914 5 sebességes váltó HA K fer Trike Hibás vagyok Eladási egy 5 sebességes váltó egy Porsche 914 váltó kód betűket, HA erről a betegségről, azt is csak részben mond valamit, hogy Az autó amelyből eltávolították még fel nekem a veszélyeket, én vagyok a felszerelés nem vezérelt, kivéve a Garázsban, tiszta, R ckw rts ki újra meg eddig, minden működik Minden nagy G nge által Viszont Volt 4 héttel ezelőtt bővítette úgy Tűnik, hogy újra tömítés, hogy lehet, mert mindenhol az új Mérők vannak telepítve vannak lverlust volt egyik sem az volt, amikor eltávolítja a száraz, A hajtómű tud szerint R cksprache látogatható A kérdések, Hívjon, vagy írjon nekem, egyszerűen azért, Mert nem tudom a 100 kb a váltó lehet mondani, eladni Magántulajdonban, nincs garancia Tömeg garancia vagy R cknahme ár 1 200 VB

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése