2015. május 26., kedd

Orosz József: Bagdad után szabadon - Jelenlegi ára: 500 Ft


           
                                            Tartalom,  
„ Nem tudom mit érez az ember, ha bombák robbanását hallja, ha szekrénybe rejtőzködik egy diktátor hajtóvadászata elől, ha tudja, hogy műholdas telefonjáért átvághatják a torkát, ha egy autó csomagtartójának luxusát élvezheti, amikor elhagyja rejtekhelyét. Nem szeretem a szalonnát, és nem tudom, szeretném-e ha nincs más. Szerencsés ember vagyok. Orosz József mindezt tudja, ismeri. Szerencsés ember. Régen történt. Egy ismerősöm, teljesen véletlenül, Trabantjával halálra gázolt egy részeg gyalogost. Soha többet nem vezetett autót. Nem én kértem Orosz Józsefet a bagdadi kalandra, csupán segítettem a megvalósításban. Nem tudom, hogyan dolgoznám fel, ha baja esett volna. ” (Arató András)
A(z) Bagdad után szabadon Könyv szerzője Orosz József.
Személyesátvétel , XIII. ker. Béke út elején,   minden hétköznap 13-18 h.
                                                                                    szombaton 10-15 h.
15. 02. 01



Jelenlegi ára: 500 Ft

Az aukció vége: 2015-06-15 13:35
. Orosz József: Bagdad után szabadon - Jelenlegi ára: 500 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése