2015. április 17., péntek

Jehnert Doorboards 3 utas Rendszer VW Golf V 5-ajtós

Jehnert Doorboards 3 utas Rendszer VW Golf V 5 t rig az én Golf V GTI én vagyok eladási én Doorboards, amelyeket egyéni tett f r én Golf V hergestelltNeupreis volt 1400 EuroAuf Jehnert oldal k nnt ihr minden adat entnehmenAuf szeretnék én tud ad ön a teljes rendszer, mint egy teljes csomag anbietenProduktbeschreibungDoorboards 3 módon SoundsystemSehr részletes Doorboard építése, a harmonikus alkalmazkodás a design sor a Fahrzeugt ren A Doorboards a angewinkelter Átlagok ner rekord harmonikusan beilleszkedni egy teljes Vierfachbass Rendszer Szabványos színe Doorboards, Akustikstoff schwarzFahrzeugspezifisches SoundsystemDas Serienmaximum a 8x 165mm Tieft ner eléri a lenyűgöző dinamika, jelentős hang kiváló minőségű lejátszás A speciálisan kialakított Átlagok ner Pozícióját a Doorboard biztosít f r optimális r területi lejátszás-magas minőségű 26mm Softdome Hocht ner a gyári bevitel a Spiegeldreieck telepített Klangbildenorm basskr mutat fel, stabil szinten nagyon r umliches nyitott FrontstagingPreis 650

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése